Danspeed ApS forside
Søg reservedele på dit registreringsnummer
  • HR Trak
  • HR bilstein undervogn
  • HR best brand
  • HR Spring
BMC
LUFTFILTRE
MILLTEK
SPORTSUDSTØDNING
BILSTEIN
SPORTSUNDERVOGNE
H & R
SPORTSUNDERVOGNE
TEKNIK
SPORTSUNDERVOGN
SCHRICK
KNASTAKSLER
NYHEDER
WEBSHOP
FORHANDLERLISTE
H&R PRODUKT LINES >>
NYHEDER
TEKNIK Sportsundervogne
Find bilens AKSELTRYK
Udmåling DR-Spacere & hjulbolte
TÜV Godkendelser
Udmålingsformular
H&R videoer
Link til H&R fabrikken
H&R sænkningssæt -Sænkningsfjedre med TUV H&R Højdejusterbare sænkningssæt med TÜV godkendelse H&R Cup-Kit sportsundervogn med gasstøddæmpere - Touring og Sport versioner H&R Højdejusterbare gevindundervogne H&R krængningsstabilisator | anti roll bars H&R Spacer og adaptor spacerkits - ingen universal passer til netop din bil! H&R Motorsport & Clubsport undervogn - Monotube teknik til rally og banesport H&R motorsport fjedre | motorsport undervogne - racingfjedre til landevej, rally og bane
Sænkningssæt Justerbare
gevindfjedre
CupKit-
undervogne
Gevind-undervogne Anti-roll-bars Spacerkits Motorsport-undervogne  Motorsport-fjedre

                                                                                                                                           

 H&R Spacerkits ® - TÜV godkendte spacerkits til de fleste biler! 

TÜV godkendte H&R spacerkit - spacere - sporviddeforøgere


H&R spacer
systemer findes i 4 varianter, som er beskrevet nærmere herunder.
H&R Spacere er fremstillet i en højstyrke aluminiumlegering for at opnå lavest mulig vægt.
H&R Spacere er overflade-behandlet for at give den bedst mulig beskyttelse mod korrossion.
H&R spacere er bilspecifikke og findes i online-kataloget ved opslag på bilen
H&R Spacere er TÜV godkendte til de fleste biler  

                                    SE MONTERING AF DR SPACERKITS HER >>      

GO WIDE med godkendte DR Spacerkits fra H&R - klik og se hvordan på videoen!

   DR® spacerkits TRAK+
 
   6 - 40 mm sporvidde forøgelse  (spacer tykkelse  3 - 20 mm)

  • DR Spacere monteres mellem fælg og nav. Længere hjulbolte er nødvendige og skal bestilles særskilt.
  • Vejledningtil udmåling ved montering af 10 og 12 mm spacere og nye lange hjulbolte finder du på  linket herunder.
  • Navcentrering er mulig ved spacertykkelse >10 mm

   DR spacerkits er bilspecifikke og bestilles i online-kataloget.
   Længere hjulbolte bestilles under Universalvarer i online-kataloget.

  Link til udmåling af hjulbolte og spacere >>   

 
   DRA® Spacerkits TRAK+   (med navcentrering)

   40 - 90 mm sporviddeforøgelse (spacer tykkelse 20-45 mm)

  • DRA Spacere boltes på hjulnavets flange med specielle bolte som er includeret i spacerkittet.
  • DRA spacere har gevindbøsninger i stål til hjulboltene for at opnå maksimal holdbarhed.
  • Fælge monteres på spacerne med de oprindelige hjulbolte.

   DRA Spacerkits er bilspecifikke og kan bestilles i online-kataloget. 
   Alle monteringsdele er inkluderet!

   

   DRM® Spacerkits TRAK+   (med navcentrering)

   40 - 90 mm sporviddeforøgelse  (spacer tykkelse 20-45 mm)

  • DRM Spacere boltes på hjulnavet på de eksisterende hjulbolte med specielle møtriker som er en del af spacerkittet.
  • I spacerflangen mod fælgen er monteret nye DRM støttebolte.
  • Fælge monteres på spacernes støttebolte med de oprindelige hjulmøtriker.

   DRM Spacerkits er bilspecifikke og kan bestilles i online-kataloget. 
   Alle monteringsdele er inkluderet!

   

   DRS® Spacerkits TRAK+   (navcentreret når spacer-t >= 10 mm)

   6 - 40 mm sporvidde forøgelse   (spacer tykkelse  3 - 20 mm)

  • DRS Spacere monteres mellem hjul og nav. Bilens hjulbolte skal slås ud og udskiftes med længere H&R hjulbolte. 
  • På Mazda og Nissan bilmodeller skal hjulboltens strålediameter oplyses ved bestilling.
  • Fælge monteres på spacerne med de oprindelige hjulmøtriker.

   DRS Spacerkits er bilspecifikke og kan bestilles i online-kataloget. 
   Alle monteringsdele er inkluderet!